• Kolonie 2012

Chorzowskie Stowarzyszenie Pomocy „Serce” kolejny już raz zorganizowało wyjazd wakacyjny dla swoich podopiecznych. Tym razem dzieci udały się na dwutygodniowe kolonie do Łeby.

Tym razem atrakcji nie brakowało. Odwiedziliśmy Nowęcin i znajdującą się tam stadninę koni. Ujeżdżaliśmy rumaki i oglądaliśmy stajnię. Po obiedzie grupa Masajek przedstawiła nam prezentację o Afryce. Odbył się także kolonijny turniej "Jeden z Dziesięciu". Zwieńczeniem dnia był wspólny spacer brzegiem morza przy blasku zachodzącego słońca.

• Kolonie 2012

Kolejny dzień już minął. Tym razem pochmurny - niestety. Po śniadaniu byliśmy na plaży a później wybraliśmy się na spacer po łebskim porcie. Odbyła się też kolonijna olimpiada a wieczorem zaprezentowały się grupy Latynosek i Aborygenek

• Kolonie Łeba 2012

• Kolonie 2012

Czas na koloniach płynie nam bardzo szybko i coraz bliższy jest powrót do domu. W niedzielę wzięliśmy udział we Mszy Sw. w kościele p.w. św. Jakuba w Łebie i spacerowaliśmy po centrum miasteczka. Odbył się też finał "Mini Euro" a następnie maszerowaliśmy w orszaku książęcym. Piekliśmy kiełbaski na ognisku i podziwialiśmy malowniczy zachód słońca nad morzem.

Dzisiejszy dzień był również pełen wrażeń. Po śniadaniu pojechaliśmy do  Sea Parku, gdzie sporą atrakcją było dla nas fokarium, prehistoryczne oceanarium, a także muzeum marynistyczne i park zwierząt morskich. Po południu odbył się konkurs na Króla
    i Królową kolonii, a po kolacji grupa Kowbojek przedstawiła prezentację o Ameryce Północnej. Dzień zakończyliśmy bawiąc się wspólnie na dyskotece.

• Kolonie 2012

Następny dzień kolonii był pełen atrakcji. Po śniadaniu zobaczyliśmy film, a potem można było zdobyć niezłą fortunę w konkursie "Milionerzy". Po obiedzie kąpaliśmy się w morzu i odbyły się rozgrywki piłki nożnej "Mini Euro". Po kolacji spacerowaliśmy po Łebie.

Następny dzień kolonii minął nam bardzo szybko. Większość dnia spędziliśmy na plaży

• Kolonie 2012

Kolejny pochmurny dzień ale humory nadal dopisują. Największą atrakcją dziś był rejs statkiem po wzburzonym morzu i pokaz mody kolonijnej. Wieczorem była dyskoteka i niejedno serce zostało skradzione.

Kolejny dzień upłynął nam w miłej atmosferze. Wybraliśmy się do portu w Łebie, gdzie podziwialiśmy piękne żaglowce. Po powrocie odbył się konkurs plastyczny pod tytułem "pocztówka z wakacji". Popołudniu został przeprowadzony konkurs pod tytułem "mam talent". Swoją obecnością zaszczycili nas Kuba Wojewódzki, Małgorzata Foremniak oraz Agnieszka Chylińska.

Jesteśmy Organizacją Pożytku Publicznego

Współpraca

Teatr Mały

Dla obecnych i przyszłych emerytów